Na našem eshopu můžou nakupovat zákazníci registrovaní, i bez registrace. Zákazník, který se zaregistruje má svůj účet, kde bude mít uloženy svoje objednávky a například nemusí při každém nákupu uvádět svoje adresní údaje. Registrovaní zákazníci také dostávají různé obchodní informace, například prodejní akce, novinky, výprodeje zboží a pod. Zákazník, který se zaregistroval, musí být přihlášen při jakékoliv úpravě na svém účtu (objednávka, volba platební metody, platba, změny adresních údajů a pod.), aby systém mohl zpracovat uložené změny.
Zákazník vyhledá kategorie produktů, které ho zajímají a v případě zájmu vloží zboží do košíku a navolí počet jednotek (kusů) produktu. Obsah košíku je přístupný kdykoliv během nákupu na horní liště vpravo (červená ikonka).
Po ukončení výběru produktů přejde zákazník do košíku kliknutím na tlačítko „zobrazit košík„, nebo na červenou ikonku košíku nahoře. Zkontroluje obsah košíku a bez ztráty uložených dat se může vrátit zpátky do obchodu a pokračovat ve výběru zboží. Registrovaný zákazník má uloženy údaje o své adrese v systému, neregistrovaný musí vyplnit požadované údaje. V košíku zákazník vidí „mezisoučet“, což je celková hodnota zboží v košíku, včetně DPH.
Dalším krokem zákazník zvolí možnost „K pokladně“ V této sekci zvolí jednu z možností dopravy:
Osobní odběr ( po předchozí dohodě)
Balík do ruky
Balík na poštu
Balík do Balíkovny
U každé z možností je cena služby. Vzhledem k častému ukládání balíků na poště, i když je adresát doma, doporučujeme volbu Balík na poštu a pokud je ve vašem regionu, nebo přímo v místě bydliště pošta, která poskytuje službu Balíkovna (aktuální seznam Balíkoven je u této volby) je tento způsob dopravy nejlevnější. Je určený pro balíky do 5kg. Těžší balíky (max. do 20kg) je možné poslat také, ale v takovém případě vás budeme kontaktovat s tím, že potřebujeme odsouhlasit jinou cenu služby (i v tomto případě jde o ekonomicky výhodnou službu). Služba Balík do balíkovny již obsahuje i poplatek za dobírku. Jde o pevně stanovenou cenu, která platí i v případě, že zákazník zvolí jako formu úhrady jinou, bezhotovostní metodu platební brány GoPay.
Naplněním košíku a zvolením způsobu dopravy je uzavřena tato část objednavky. Zákazník po souhlasu s obchodními podmínkami objednávku odešle tlačítkem „Objednat“ Eshop zkontroluje aktuální dostupnost všech položek v košíku a pokud je vše v pořádku, odešle zákazníkovi odkaz pro dokončení objednávky (zvolení platební metody a úhradu) Nabízí se hotovostní platba dobírkou při doručení zboží, nebo bezhotovostní platba (kartou, bankovním převodem) platební bránou GoPay. Zákazník zvolí metodu a stiskne tlačítko Dokončit objednávku. Systém ho navede k dalšímu kroku (přejde do platební brány a zákazník pokračuje zadáním údajů k bezhotovostní platbě), nebo oznámí úspěšně dokončenou objednávku.
Eshop dostane informaci o úhradě (nebo výběru platby dobírkou) a zboží obratem odešle.
Pokud existuje nějaká překážka a vyřízení objednávky není v daném okamžiku možné (extrémní teploty a pod), eshop zákazníka informuje a dohodne s ním další postup.
V případech, kdy se venkovní teploty pohybují kolem 0° Celsia, ale příliš neklesají pod bod mrazu ani v noci, přidáme do balíku s krmným hmyzem výhřevný sáček a současně bude tato položka přidána do daňového dokladu. Zákazník je o tom rovněž informován. V období mrazů, nebo naopak extrémních letních teplot hmyz neposíláme.
Při dosažení hranice 700 kč vč. DPH k úhradě (cena zboží), systém automaticky sníží základní ceny všech možností dopravy cca o 50% a tato snížená částka potom bude přičtena k obsahu košíku. Tato možnost se netýká dobírky. Zákazník má možnost se rozhodnout, jestli například dokoupení zboží za částku, která chybí do dosažení hranice pro slevu je výhodné pro celkový výsledek, nebo nikoliv.
V případě, že hodnota zboží v košíku dosáhne hodnoty 1.500 kč vč. DPH, má zákazník všechny způsoby dopravy zdarma (netýká se dobírky) Pokud samozřejmě zvolí bezhotovostní úhradu, dobírka v celkové částce nefiguruje a zákazník má dopravu zcela zdarma.